Dåligt samvete av att inte blogga?

27 Feb

Vilka dåliga samveten har ni? Jag har konstant miniångest över att inte ha rensat i mejlen, att inte ha kontaktat alla dem som sökt mig, och att jag inte bloggar tillräckligt i den här bloggen.

Det beror inte på att det är slut på idéer eller ointresse, tvärtom. Just nu är det grymt mycket som händer med Malmö stads intranät, så mycket att jag vissa dagar går från jobbet och inser att jag inte surfat på någon annan sida än just intranät-test-servern.

Men, ett försenat nyårslöfte, från och med mars ska jag skärpa mig. För när jag berättar saker här på bloggen får jag ofta en massa god input från er läsare i retur.

Först ut blir ett inlägg om vår interna blogg, som vi lanserar fredag 4 mars. Det kommer ett inlägg om den till veckan.

Sådärja. Nu har jag lovat det offentligt. Trycket ligger på mig. Nu kan jag inte gärna backa från detta.🙂 Bloggande handlar mycket om att ha en piska över sig.

Kommentera

