Intranät åter prio 1

4 Dec

Den kassa uppdateringen det senaste halvåret har berott på att jag varit utlånad till nya malmo.se. Nu har vi lanserat webbplatsen, och jag får gå tillbaka till att tänka på mitt hjärtebarn nr 1 – intranät. Håll ögonen öppna (eller prenumerera på rss-strömmen från bloggen, kanske är smartare att säga). Nu är det fokus på insidan igen!

/ Jesper

3 svar to “Intranät åter prio 1”

  1. Markus "LAKE" Berglund 4 december 2009 den 2:37 e m #

    Självklart ligger du i RSS-flödet.🙂

  2. Steffanie Müller 4 december 2009 den 5:24 e m #

    Kul att du är igång igen! Hur ser det ut med intranät-nätverket? Jag mejlade dig för nån månad sedan tror jag och frågade om jag och min kollega på Räddningstjänsten Syd fick vara med. Vi har en geografiskt utspridd organisation (5 kommuner) där intranätet är nyckeln till förbundsövergripande information. Vi är också nyfikna på hur vi skulle kunna använda oss av mer sociala webbfunktioner internt och dra nytta av sådan funktioner som de flesta börjar se som helt naturligt att använda i privatlivet, som Facebook tex.

  3. Monica 8 december 2009 den 3:07 e m #

    Kul att du är tillbaka och bloggar igen. Har saknat dina inlägg.

Kommentera

